Гарантии

Гарантія на шини

Для того щоб Ви були впевнені в тому, що обрані шини точно підійдуть на Ваш автомобіль, а товар є якісним, ми гарантуємо Вам можливість отримати свої гроші назад або замінити придбаний товар на інший. Це - 0% ризику! 100% гарантія!

Причиною повернення можуть бути:
-невідповідність товару параметрам замовлення;
-Виявлення видимих ​​дефектів при первинному огляді;

Повернути і поміняти диски або шини можна протягом 14 днів з моменту отримання товару на транспортної компанії. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Якщо повернення товару не пов'язаний з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує покупець.
Якщо шини або диски втратили свій товарний вигляд, то гарантія на них не поширюється.

Випадки, після яких можуть бути не гарантійні пошкодження дисків і шин:
-неправильне зберігання;
-непрофессіональний монтаж;
-експлуатація покришок і дисків на авто з порушеною віссю;
-перевищення допустимої швидкості;
-використання шин і дисків зі зниженим і підвищеним тиском в покришці;
-перевищення вантажопідйомності;
-самостійне нарізування ламелей, канавок і отворів для шипів, а також механічне втручання в цілісність дисків.

Гарантія поширюється на заводський брак виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, або при балансуванню шин. Шлюб, виявлений в ході експлуатації автомобільних шин, приймається в якості рекламації після позитивного рішення незалежної експертизи. Шини на експертизу надає покупець (Науково-дослідний інститут УкрСЕПРО (г. Біла Церква, м.Дніпропетровськ). Всі витрати по проведенню експертизи несе покупець. У разі позитивного висновку, проводиться процедура заміни шини, або повернення грошей.

Гарантія на запчастини

Гарантія визнається дійсною за таких умов:

-наявність документа, що підтверджує придбання запчастин;
-Зберегти товарного вигляду і наявність заводської упаковки (при наявності такої від виробника);
-наявність сертифіката СТО на проведення даного виду робіт;
-Укладення про непрацездатність деталі;
-запасні частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
-автомобіль експлуатувався нормальним чином і обслуговування проводилося відповідно до рекомендацій фірми - виробника автомобіля;
-автомобіль піддавався експлуатаційним навантаженням.

Гарантія на запчастини не поширюється в наступних випадках:

-ізнос запчастини;
-ушкодження запчастини в результаті ДТП або недбалої експлуатації;
-несправність запчастини паливної системи або системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
-ушкодження підвіски і рульового управління, що виникли через недбале водіння, сполученого з ударними навантаженнями на автомобіль на нерівностях дороги;
-зовнішні пошкодження стекол кузова і приладів освітлення;
-дефекти, несправності, корозія запчастин, що виникли в результаті впливу хімічної, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів -жізнедеятельності тварин і птахів, хімічних речовин, що застосовуються для боротьби з обмерзанням доріг, граду, блискавки та ін. природних явищ;
-експлуатаційні знос і природна зміна (старіння) запчастин - щітки склоочисника, привідні ремені, гальмівні колодки, диски зчеплення, свічки запалювання і т.п .;
-Витратні запчастини і матеріали - масло, фільтри, лампи, запобіжники і т.п.

Поверненню (обміну) оригінальні електричні запчастини не підлягають, за винятком гарантійних випадків.
Замовник має право вимагати гарантійного обміну запчастини в період гарантійного терміну при дотриманні всіх вимог, встановлених цим Положенням.
Обмін (повернення) запчастин здійснюється лише при наявності товарного вигляду.